Årsmöte 8 februari 2021

04 JAN 2021 11:50
Vi bjuder in till ett digitalt årsmöte i FAIK där vi använder MS Teams för att kommunicera.
  • Uppdaterad: 27 JAN 2021 19:39

Plats: MS Teams (Valfri plats där du har internetuppkoppling på din enhet)
Tid: 8/2-21 kl 1900
Länk: Årsmöte 2021 (inloggning krävs)

Inloggning krävs

För att koppla upp till mötet måste du först logga in på vår hemsida (hänglåset uppe till höger) och därefter antingen klicka på länken ovan eller välja "Intern information" i menyn och sedan "Årsmöte 2021". Där hittar du mötesdokumenten samt länken för att koppla upp till mötet. Online-mötet kommer att öppnas ca 1800 för er som vill mingla före mötet.
OBS! Vi kommer inte ta hänsyn till om någon medlem har teknikproblem så se till att du kan logga in på fjarasaik.se långt innan mötet (läs: dagar innan) och läs igenom informationen om hur du går tillväga med MS Teams om du känner dig osäker.

Har du problem att logga in på fjarasaik.se?

Det är samma inloggningsuppgifter som för eventor. Har du glömt av ditt lösenord kan du prova att återställa det själv (länken under stora login-knappen efter att du tryckt på hänglåset uppe till höger). Är du osäker på om du har din e-postadress i medlemsregistret kan du titta på medlemsavin som skickades ut med vanlig snigelpost i början på januari i år. Är fältet 'E-post kontakt' tomt på avin skicka ett meddelande från den e-postadress du vill använda i medlemsregistret till This is a mailto link senast 6/2-21 för att få inloggningsuppgifter. Det krävs manuellt arbete av kassören så det kan ta lite tid innan du får uppgifterna.

Mer info

För att läsa mer om hur du kopplar upp till ett MS Teamsmöte på din enhet kan du läsa här.
För allas bästa aktiverar du mute-läget (länk på engelska) då du inte pratar på mötet och ha det avaktiverat endast då du pratar.

Välkomna!
Styrelsen

P.S. Väljer du att närvara i klubbstugan är det först till kvarn som gäller. Vi släpper bara in det antalet som myndigheterna har bestämt ska vara tillåtet vid aktuell tidpunkt. D.S. Se separat nyhet

Skribent: Erik